12.05
niedziela
Głowno Gold Race
I
26.05
niedziela
Cisowianka Road Tour
II
25.08
niedziela
Wałbrzych Baranowski Tour
III
15.09
niedziela
Częstochowa Trek Race
IV
28-29.09
sob.-nie.
Skierniewice Road Race
V
Legion-serwis Active Jet Merida Team

Bogdan Kucharski
Warszawa
Wizyty: 6370
CID: 4064
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 209/342 (449.97 pkt)
Sektor: 2 (450 pkt, 90.5%)
Numer startowy: 4097

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 33/637 (2912.79 pkt)
Sektor: 1 (465 pkt, 96.2%)
Numer startowy: 872

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 60/1128 (3113.36 pkt)
Mega M3: 22/702 (3113.36 pkt)
Sektor: 1 (451 pkt, 93.9%)
Numer startowy: 2967

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 81/1017 (2605.70 pkt)
Mega M3: 42/744 (2605.70 pkt)
Sektor: 2 (434 pkt, 87.5%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 44/818 (2786.05 pkt)
Mega M3: 17/785 (2786.05 pkt)
Sektor: 2 (436 pkt, 85.7%)
Numer startowy: 1851

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 242/2885 (2375 pkt)
Główna M3: 83/998 (2414 pkt)
Mega Open: 93/2627 (2375 pkt)
Mega M3: 28/908 (2414 pkt)
Sektor: 2 (419 pkt, 81.6%)
Numer startowy: 1851

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 1017/2425 (894 pkt)
Główna M3: 339/790 (905 pkt)
Mega Open: 778/2207 (894 pkt)
Mega M3: 258/716 (905 pkt)
Sektor: III (372 pkt, 56.5%)
Numer startowy: 2507
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2009-07-04 MARKI XC 51 km 21.3 02:23:52
82.7%
82.7%
82.7%
82.7%
2009-08-01 Świeradów Zdrój Mega 54 km 20.7 02:36:34
73.6%
73.6%
78.2%
78.2%
2009-08-15 USTROŃ Mega 48 km 15.6 03:04:46
67.2%
67.2%
77.2%
77.2%
2009-08-22 Golub- Dobrzyń Inne 73 km 28.0 02:36:32
83.2%
83.2%
83.2%
83.2%
2008-09-07 Józefów Mega (M3) 38 km 18.6 02:02:30
68.5%
68.5%
68.5%
68.5%
2008-10-12 Łomianki Mega (M3) 46 km 24.2 01:54:02
81.8%
81.8%
81.8%
81.8%
2008-10-05 Jabłonna Mega (M3) 54 km 25.1 02:09:16
78.8%
78.8%
79.2%
79.2%
2008-09-21 Piaseczno Mega (M3) 50 km 23.4 02:08:21
76.3%
76.3%
78.4%
78.4%
2009-10-04 Jabłonna Mega (M3) 43 km 26.2 01:38:28
88.9%
88.9%
88.9%
88.9%
2009-09-20 Radom Mega (M3) 53 km 26.8 01:58:38
88.7%
88.7%
88.8%
88.8%
2009-10-11 Łomianki Mega (M3) 58 km 24.9 02:20:02
91%
91%
95.1%
95.1%
2009-09-06 Józefów Mega (M3) 44 km 23.1 01:54:04
92.4%
92.4%
92.4%
92.4%
2009-08-09 Nidzica Mega (M3) 61 km 25.7 02:22:38
88%
88%
88%
88%
2009-06-28 Lublin Mega (M3) 68 km 23.4 02:54:02
78%
78%
82.7%
82.7%
2009-07-19 Szydłowiec Mega (M3) 48 km 21.5 02:13:52
77.2%
77.2%
80.8%
80.8%
2009-04-19 Otwock Mega (M3) 48 km 23.3 02:03:39
80.1%
80.1%
81.8%
81.8%
2009-05-02 Supraśl Mega (M3) 64 km 20.7 03:05:47
77.5%
77.5%
79.4%
79.4%
2009-04-05 Łódź Mega (M3) 60 km 21.3 02:49:09
72%
72%
75.2%
75.2%
2010-07-17 Marki XC 51 km 21.0 02:25:58
82.6%
82.6%
82.6%
82.6%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M3) 43 km 24.2 01:46:31
87%
87%
87.1%
87.1%
2010-09-12 Kraków Mega (M3) 68 km 19.2 03:33:02
74.1%
74.1%
74.6%
74.6%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M3) 56 km 25.4 02:12:28
87.3%
87.3%
88.2%
88.2%
2010-08-22 Mława Mega (M3) 55 km 24.1 02:16:55
86.2%
86.2%
87.6%
87.6%
2010-07-25 Skarżysko Mega (M3) 65 km 25.3 02:34:23
86.5%
86.5%
87.5%
87.5%
2010-08-08 Supraśl Mega (M3) 65 km 25.1 02:35:35
88.4%
88.4%
88.4%
88.4%
2010-05-16 Radom Mega (M3) 62 km 21.7 02:51:28
84.7%
84.7%
85.4%
85.4%
2010-06-20 Lublin Mega (M3) 59 km 19.2 03:04:36
79.8%
79.8%
81.2%
81.2%
2010-05-09 Otwock Mega (M3) 44 km 23.8 01:50:47
84.8%
84.8%
84.8%
84.8%
2010-07-04 Szydłowiec Mega (M3) 66 km 18.9 03:29:23
76.7%
76.7%
77.4%
77.4%
2010-05-23 Piaseczno Mega (M3) 63 km 23.7 02:39:15
87%
87%
87.5%
87.5%
2011-04-03 Otwock Mega (M3) 48 km 19.3 02:29:15
74%
74%
74.7%
74.7%
2011-04-17 Chorzele Mega (M3) 60 km 20.1 02:59:20
72.6%
72.6%
72.6%
72.6%
2011-05-15 Legionowo Mega (M3) 48 km 25.0 01:55:21
83.8%
83.8%
84.9%
84.9%
2011-05-29 Olsztyn Mega (M3) 60 km 23.7 02:32:12
78.8%
78.8%
79.8%
79.8%
2011-07-31 Supraśl Mega (M3) 61 km 21.0 02:54:37
75.4%
75.4%
78.8%
78.8%
2011-08-13 Ełk Mega (M3) 55 km 26.7 02:03:32
84.7%
84.7%
84.7%
84.7%
2011-08-28 Skarżysko Mega (M3) 60 km 25.3 02:22:24
84.1%
84.1%
86.9%
86.9%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M3) 47 km 25.4 01:50:55
89%
89%
89%
89%
2011-10-02 Łomianki Mega (M3) 52 km 25.7 02:01:31
83.4%
83.4%
83.4%
83.4%
2012-07-21 Marki XC 48 km 21.7 02:12:46
87.3%
87.3%
87.3%
87.3%
2012-08-18 Korbielów Mega 51 km 8.8 05:47:38
51.4%
51.4%
53.6%
53.6%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M3) 64 km 23.7 02:42:02
83.5%
83.5%
83.5%
83.5%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M3) 65 km 21.6 03:00:30
76.2%
76.2%
76.5%
76.5%
2012-07-07 Kozienice Mega (M3) 69 km 26.5 02:36:21
88.7%
88.7%
89.4%
89.4%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M3) 54 km 27.2 01:59:01
89.4%
89.4%
91.5%
91.5%
2012-08-26 Skarżysko Mega (M3) 61 km 24.2 02:31:06
88.9%
88.9%
88.9%
88.9%
2012-04-22 Chorzele Mega (M3) 55 km 19.7 02:47:41
68.2%
68.2%
70.3%
70.3%
2012-05-27 Toruń Mega (M3) 55 km 25.0 02:12:02
82%
82%
83.4%
83.4%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M3) 56 km 25.8 02:10:17
91%
91%
91%
91%
2012-07-29 Supraśl Mega (M3) 51 km 23.1 02:12:22
85.4%
85.4%
86.5%
86.5%
2012-05-13 Legionowo Mega (M3) 56 km 26.2 02:08:25
87.7%
87.7%
87.7%
87.7%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M3) 69 km 25.7 02:41:00
92%
92%
95.5%
95.5%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M3) 57 km 29.2 01:57:18
93.8%
93.8%
93.9%
93.9%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 61 km 27.3 02:14:02
89.2%
89.2%
92.5%
92.5%
2013-08-15 Gołdap Mega (M3) 58 km 27.9 02:04:38
91.3%
91.3%
93.6%
93.6%
2013-07-28 Supraśl Mega (M3) 55 km 27.7 01:59:18
90.3%
90.3%
90.3%
90.3%
2013-07-14 Nałęczów Mega (M3) 62 km 24.1 02:34:11
84.7%
84.7%
87.9%
87.9%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M3) 66 km 28.4 02:19:36
88.7%
88.7%
90.3%
90.3%
2013-04-21 Legionowo Mega (M3) 55 km 24.2 02:16:28
81.1%
81.1%
84.1%
84.1%
2015-04-12 SOBÓTKA Max 68 km 36.0 01:53:20
89%
89%
90.4%
90.4%
2015-05-17 TORUŃ Giga 120 km 38.4 03:07:27
98.4%
98.4%
98.8%
98.8%
2015-05-24 Nowy Kawęczyn Mini 91 km 40.3 02:15:35
99.9%
99.9%
99.9%
99.9%
2015-06-14 Gdańsk Max 85 km 38.1 02:13:47
95.4%
95.4%
100%
100%
2015-07-05 Krokowa Max 114 km 36.4 03:08:01
92.5%
92.5%
97%
97%
2015-07-25 Stary Smokowiec Słowacja Max 195 km 30.9 06:19:07
83.2%
83.2%
83.2%
83.2%
2015-08-09 Góra Kalwaria Max 91 km 39.4 02:18:31
96.2%
96.2%
96.2%
96.2%
2015-09-06 Gynia Max 125 km 37.8 03:18:21
98.7%
98.7%
99.1%
99.1%
2016-04-24 Grójec nie wybrano 124 km 37.3 03:19:19
92.5%
92.5%
92.4%
92.4%
2016-05-29 Warszawa Max 89 km 40.1 02:13:16
94.9%
94.9%
99.1%
99.1%
2016-05-15 Głowno Mega (MM3) 110 km 39.1 02:48:44
95.7%
95.7%
95.7%
95.7%
2017-07-23 SEROCK Max 102 km 42.0 02:25:53
97%
97%
97%
97%
2017-10-14 Toruń Mega (MM3) 54 km 25.2 02:08:45
90%
90%
90%
90%
2017-11-26 WARSZAWA Giga 27 km 24.6 01:05:48
92%
92%
92%
92%
2018-05-20 WARSZAWA Max 104 km 40.2 02:35:08
94.5%
94.5%
94.5%
94.5%
2018-06-10 Głowno Gold Race Pro (GM3) 100 km 39.2 02:33:01
93.1%
93.1%
93.1%
93.1%
Starty: 0 z 75 (4916 km, 7 dni i 20 godz. 56 min. 25 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - scott
rama: scott scale 40
widelec: rock shox reba sl
korba: shimano xt
prze. przód: shimano xt
prze. tył: shimano xtr
hamulec przód: shimano lx
hamulec tył: shimano lx
opona przód: continental x- king 2,2
opona tył: continental race king 2,0
obręcz przód: dt swiss x450
obręcz tył: dt swiss x450
piasta przód: dt swiss 370
piasta tył: dt swiss 370
szprychy: dt swiss
dętki:
manetki: shimano lx
klamki: shimano lx
kierownica: pro xc-r series bart brentjes
mostek: scott
sztyca: bbb
siodło: san marco aspide
chwyty: ritchley
łańcuch: shimano xt
kaseta: shimano xt
pedały: shimano 540
waga roweru: 10.50 kg
Hej.To ja dziękuję twoje dobre tempo wyrwało mnie z kryzysu. Do zobaczenia
Agnieszka Zych
2010-07-05

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy