BokserskAutoserwis Bike Team

Tomasz Górczyński
Warszawa
CID: 8006
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM3: 179/473 (918.19 pkt)
Sektor: 2 (440 pkt, 82.2%)
Numer startowy: 1083

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 83/342 (1807.18 pkt)
Fit FM3: 288/470 (334.62 pkt)
Sektor: 1 (466 pkt, 95.1%)
Numer startowy: 2494

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 9/359 (3654.41 pkt)
Sektor: 1 (463 pkt, 94.9%)
Numer startowy: 2333

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM3: 8/61 (4239.66 pkt)
Fit FM3: 208/417 (382.97 pkt)
Sektor: 2 (449 pkt, 90.9%)
Numer startowy: 111

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 16/568 (3971.55 pkt)
Sektor: 1 (462 pkt, 95.1%)
Numer startowy: 357

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 12/637 (3247.63 pkt)
Sektor: 2 (444 pkt, 92.4%)
Numer startowy: 246

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 161/1128 (2011.22 pkt)
Mega M3: 101/702 (2011.22 pkt)
Sektor: 2 (430 pkt, 87%)
Numer startowy: 123

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 245/1017 (1476.68 pkt)
Mega M3: 173/744 (1476.68 pkt)
Sektor: 3 (402 pkt, 71.7%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 284/818 (1097.66 pkt)
Mega M3: 244/785 (1097.66 pkt)
Sektor: 5 (364 pkt, 43.3%)
Numer startowy: 125

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 2325/2885 (270 pkt)
Główna M3: 833/998 (270 pkt)
Mega Open: 2048/2627 (270 pkt)
Mega M3: 734/908 (270 pkt)
Sektor: 7 (337 pkt, 21.3%)
Numer startowy: 3468

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2009-10-04 Jabłonna Mega (M3) 43 km 19.9 02:09:56
67.4%
67.4%
67.4%
67.4%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M3) 43 km 21.1 02:02:02
75.9%
75.9%
76%
76%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M3) 56 km 17.8 03:08:39
61.3%
61.3%
61.9%
61.9%
2010-05-09 Otwock Mega (M3) 44 km 19.6 02:14:47
69.7%
69.7%
69.7%
69.7%
2010-05-02 Nidzica Mega (M3) 63 km 19.3 03:16:17
66.1%
66.1%
66.8%
66.8%
2011-04-03 Otwock Mega (M3) 48 km 16.6 02:53:00
63.9%
63.9%
64.5%
64.5%
2011-05-15 Legionowo Mega (M3) 48 km 21.7 02:13:01
72.7%
72.7%
73.6%
73.6%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M3) 52 km 24.4 02:07:53
77.6%
77.6%
77.7%
77.7%
2011-06-26 Szczytno Mega (M3) 60 km 24.9 02:24:18
76.4%
76.4%
76.6%
76.6%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M3) 47 km 21.9 02:08:39
76.7%
76.7%
76.7%
76.7%
2011-10-02 Łomianki Mega (M3) 52 km 25.6 02:02:06
83%
83%
83%
83%
2012-03-24 Legionowo Max 47 km 21.2 02:13:13
81.1%
81.1%
81.1%
81.1%
2012-04-21 Nowy Dwór Max 59 km 23.5 02:30:48
74.8%
74.8%
77.9%
77.9%
2012-06-10 Wyszków Max 59 km 23.0 02:33:50
81.6%
81.6%
82.4%
82.4%
2012-06-24 Sochaczew Max 63 km 24.0 02:37:44
83.2%
83.2%
83.2%
83.2%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M3) 54 km 25.7 02:06:15
84.3%
84.3%
86.2%
86.2%
2012-05-27 Toruń Mega (M3) 55 km 25.4 02:09:51
83.4%
83.4%
84.8%
84.8%
2012-05-06 Olsztyn Mega (M3) 64 km 24.9 02:34:06
87.8%
87.8%
87.8%
87.8%
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M3) 65 km 23.7 02:44:39
83.6%
83.6%
83.8%
83.8%
2012-04-22 Chorzele Mega (M3) 55 km 22.8 02:25:02
78.9%
78.9%
81.3%
81.3%
2012-04-01 Otwock Mega (M3) 44 km 21.1 02:04:50
78.8%
78.8%
78.8%
78.8%
2012-09-29 Ostrów Mazowiecka Max 45 km 23.7 01:53:42
85.1%
85.1%
85.9%
85.9%
2013-05-26 Legionowo Max 55 km 23.8 02:18:47
89.5%
89.5%
91.3%
91.3%
2013-06-22 Drohiczyn Max 60 km 27.2 02:12:09
92%
92%
92%
92%
2013-07-21 Długosiodło Mini 32 km 25.6 01:15:03
94.4%
94.4%
97.2%
97.2%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M3) 66 km 28.6 02:18:22
89.5%
89.5%
91.1%
91.1%
2013-10-06 Płock Mega (M3) 54 km 28.3 01:54:29
88.1%
88.1%
89.3%
89.3%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M3) 69 km 24.8 02:47:08
88.6%
88.6%
92%
92%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M3) 57 km 27.6 02:04:01
88.7%
88.7%
88.8%
88.8%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 61 km 25.6 02:22:51
83.7%
83.7%
86.8%
86.8%
2013-06-16 Kozienice Mega (M3) 70 km 30.3 02:18:38
92.5%
92.5%
93.1%
93.1%
2013-06-08 Otwock Mega (M3) 45 km 23.1 01:57:03
88.3%
88.3%
88.9%
88.9%
2013-05-04 Bydgoszcz Mega (M3) 47 km 26.8 01:45:11
90.5%
90.5%
91.5%
91.5%
2013-05-03 Toruń Mega (M3) 54 km 25.7 02:06:11
87%
87%
88.5%
88.5%
2013-04-21 Legionowo Mega (M3) 55 km 25.5 02:09:26
85.5%
85.5%
88.7%
88.7%
2014-03-30 Legionowo Max 56 km 24.2 02:18:45
91%
91%
91%
91%
2014-08-10 Miedzyrzec Podlaski Max 55 km 25.9 02:07:34
92.1%
92.1%
92.8%
92.8%
2014-06-15 Nadzarzyn Max 46 km 29.1 01:34:46
90.3%
90.3%
90.4%
90.4%
2014-04-27 Otwock Max 61 km 22.8 02:40:30
88.4%
88.4%
90.1%
90.1%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M3) 56 km 25.4 02:12:15
88.1%
88.1%
88.1%
88.1%
2014-09-07 Rawa Maz. Mega (M3) 44 km 27.6 01:35:47
87.8%
87.8%
88.1%
88.1%
2014-08-17 Nidzica Mega (M3) 56 km 25.4 02:12:24
90.5%
90.5%
90.5%
90.5%
2014-08-15 Orzysz Mega (M3) 56 km 29.0 01:55:51
94.2%
94.2%
96.3%
96.3%
2014-05-18 Piaseczno wycof.
2014-08-03 Brodnica Mega (M3) 60 km 25.4 02:21:47
86%
86%
86%
86%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 68 km 22.7 03:00:00
78.1%
78.1%
78.1%
78.1%
2014-05-25 Supraśl Mega (M3) 54 km 24.2 02:13:57
84.5%
84.5%
89.6%
89.6%
2014-06-21 Ełk Mega (M3) 62 km 26.2 02:22:05
85%
85%
85.6%
85.6%
2014-04-13 Legionowo Mega (M3) 46 km 25.4 01:48:38
91.9%
91.9%
91.9%
91.9%
2014-10-12 Wawer Max 52 km 24.2 02:08:44
86.8%
86.8%
86.8%
86.8%
2014-09-28 Ostrów Mazowiecka Max 54 km 25.2 02:08:32
88.2%
88.2%
88.2%
88.2%
2014-09-20 Konstancin-Jeziorna Max 64 km 27.0 02:22:06
88.9%
88.9%
88.9%
88.9%
2014-08-30 Piaseczno Max 58 km 24.3 02:22:56
84.5%
84.5%
85.3%
85.3%
2015-04-12 Legionowo Giga (GM3) 70 km 24.9 02:48:51
87.9%
87.9%
87.9%
87.9%
2015-04-26 Józefów Giga (GM3) 70 km 25.5 02:44:42
87.7%
87.7%
87.8%
87.8%
2015-06-06 Konstancin Fit (FM3) 23 km 39.9 00:34:34
84.9%
84.9%
84.9%
84.9%
2015-08-02 Brodnica Giga (GM3) 81 km 27.1 02:59:01
89.7%
89.7%
89.7%
89.7%
2015-06-21 Rogów Giga (GM3) 76 km 24.4 03:07:06
88.1%
88.1%
88.1%
88.1%
2015-08-30 Ciechanów Giga (GM3) 83 km 23.7 03:30:11
85.4%
85.4%
86.7%
86.7%
2015-08-15 Supraśl Giga (GM3) 82 km 23.1 03:32:32
85.5%
85.5%
85.5%
85.5%
2015-10-04 Nowy Dwór Fit (FM3) 25 km 28.6 00:52:27
95.7%
95.7%
95.7%
95.7%
2015-05-24 Mrozy Giga (GM3) 90 km 26.2 03:25:49
90.3%
90.3%
90.3%
90.3%
2015-05-03 Piaseczno Giga (GM3) 81 km 27.5 02:56:27
89%
89%
90.6%
90.6%
2016-09-11 Toruń wycof.
2016-09-17 Rawa Maz. Mega (MM3) 48 km 28.1 01:42:21
92.4%
92.4%
92.9%
92.9%
2016-10-01 Kielce Mega (MM3) 48 km 20.1 02:23:37
75.7%
75.7%
84.6%
84.6%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM3) 59 km 24.6 02:24:09
87.7%
87.7%
93.5%
93.5%
2016-05-14 Łódź Mega (MM3) 50 km 25.7 01:56:31
88.3%
88.3%
91%
91%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM3) 52 km 26.3 01:58:38
92.8%
92.8%
93.9%
93.9%
2016-05-29 Rogów Mega (MM3) 56 km 26.6 02:06:27
90.4%
90.4%
92.8%
92.8%
2016-04-17 Józefów Mega (MM3) 56 km 23.6 02:22:27
88.1%
88.1%
91%
91%
2016-04-03 Legionowo Mega (MM3) 49 km 23.5 02:04:53
88.3%
88.3%
91.3%
91.3%
2017-06-15 Puławy Mega (MM3) 59 km 22.7 02:35:57
89.5%
89.5%
91.1%
91.1%
2017-10-01 Mława Fit (FM3) 24 km 22.5 01:04:08
82.9%
82.9%
83.7%
83.7%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM3) 54 km 26.5 02:02:10
91.2%
91.2%
91.8%
91.8%
2017-05-27 Kołacinek Mega (MM3) 56 km 28.3 01:58:51
96.7%
96.7%
96.8%
96.8%
2017-07-30 Olsztyn Mega (MM3) 58 km 22.3 02:35:43
80.2%
80.2%
81.8%
81.8%
2018-06-17 Piaseczno ½Pro (MM3) 42 km 28.5 01:28:16
93.4%
93.4%
95.4%
95.4%
2018-04-08 Legionowo ½Pro (MM3) 45 km 24.2 01:51:48
87%
87%
88.2%
88.2%
Starty: 0 z 79 (4276 km, 7 dni i 6 godz. 38 min. 10 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Dzięki Boberek Praaawie Cie dogodniłem Z koszulką to się nie spiesz, bo teraz kilka miesiecy mnie nie będzie, ale Mława lub Pułtusk jadę już na 100%.
no szalejesz Panie Szalejesz dawaj do nas do drużyny koszulke Ci przywioze na nastepny maraton
Piotr Bober
2010-05-10

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy